zostaję

16:21


tu na kolejny rok. Może przez te kolejne naście miesięcy wymyślę w końcu, co chcę robić albo przynajmniej, gdzie chcę być. Czyli jak najtaniej dostać się do Nowej Zelandii.  Jak na razie wiem jedno, nie chcę wracać do Europy. Nie widziałam jeszcze Wielkiego Kanionu, Alaski i Hawajów, zatem to za wcześnie żeby mówić o powrocie.Znalezione obrazy dla zapytania no no no gif


Zostaję z tą samą rodziną, w tym samym mieście, stanie, wybrzeżu, 8000km od domu. Czasem jest super, czasem klnę jak szewc na jaką cholerę mi to. Ale nie żałuję. Rok temu siedziałam w korpo zawalona papierami, drugie tyle czekało na mnie w domu wraz z obawą o zaliczenie wszystkich pojebanych przedmiotów, które są mi tak przydatne, że UJ jeden wielki. W tym roku leżę sobie w łóżeczku i planuję wycieczkę na łyżwy do Nowego Jorku. Niebywałe. Rok temu mogłam planować którędy lecieć na dworzec by dorwać jeszcze miejsce siedzące w autobusie na Zakopane,  ba w ogóle się do niego wcisnąć, co by na Wigilię zdążyć.
Znalezione obrazy dla zapytania barszcz gif
W tym roku nie będzie Wigilii. Nie będzie postu i śledzika, nie będzie kiczowato ubranej choinki i podpierniczania ciastek, które mamcia skitrała gdzieś na klatce schodowej. Nie będzie karpika, uszek, grochu z kapustą, wodzianki, łamania się opłatkiem i chichrania przy stole. Nie będzie sałatki jarzynowej. Serduszko mi się kraje. Mam nadzieję znaleźć w polskiej dzielni choć namiastkę polskich świąt, bo bez śledzika i uszek z grzybami to chyba nie przeżyję.
Znalezione obrazy dla zapytania cry gif

Ale jak miną święta będzie fajnie. Pojadę w podróże małe i duże i zobaczę, to po co tu przyjechałam. W pierwszej połowie 2017 szykuje się Teksas i Kalifornia. TAK MI DOPOMÓŻ BÓG. Choćby skały srały pojadę i zobaczę prawdziwego kowboja, pohusiam się na huśtawce z widokiem na Golden Gate, trzasnę sobie zdjęcie w Hollywood, zacznę w końcu jakąś szkołę a potem zaplanuję Kaniony, Alaskę i Hawaje i grzecznie wrócę na ojcowiznę. Jak jeszcze coś z niej zostanie. 


Znalezione obrazy dla zapytania hippie swing

Nie wiodę tu życia zajebistego jak Kardaszjany. Nie wiodę tu życia lepszego niż w Polsce. Gorszego też nie. Ono jest po prostu inne. Nie zarabiam kokosów, dolary nie rosną na drzewie, a po ulicach nie chodzi Johny Deep. Nawet nie wiem, czy lubię ten kraj. Wiele rzeczy mnie tu denerwuje, wiele cieszy.Znalezione obrazy dla zapytania kardashian reaction gif

Pytanie zatem, po co tu jestem? Mogę na nie odpowiedzieć masą innych pytań: a czemu nie? a po co mam być w Polsce? Wszędzie ten sam syf, tyle że będąc tutaj robię coś ze swoim życiem. Jeżdżę, zwiedzam i oglądam. W Polsce wypad do Gdańska czy Zakopanego to było coś, a teraz nie rusza mnie za bardzo wypad do Nowego Jorku. Tego NOWEGO JORKU, o którym marzą wszyscy.
Znalezione obrazy dla zapytania new york new york  gif

Z mojej perspektywy, to tak trochę jakbym do Nowego Tragu jeździła. Ale cieszę się i tak, bo moje myślenie się zmienia. Nie ma rzeczy niemożliwych! Szkoda, że adidas mi nie płaci za bycie żywą reklamą...eh pazerna jestem :) 

Zatem widzimy się w Polszy w 2018!

You Might Also Like

0 komentarze