Jak nie ja to kto?!

11:12

Dodałam nową zakładkę na mojego blogaska- Misja Czoło. WOW. Brawo ja. Jeszcze trochę i pojmę język htmla. Zatrudnią mnie w fejsbuku albo guglu. 
Ale do sedna. Z racji, że dość często słyszę pytanie: A PO CO TY TAM JEDZIESZ?, postanowiłam udzielić szerszej odpowiedzi niż dotychczasowe:
-Bo mi się tak zachciało. 
-A co. Mogę to jadę. 
-Dziecka pilnować.
-Zobaczyć Niagarę.
Żeby rozwiać wątpliwości wszelkich zatroskanych duszyczek zrobiłam listę rzeczy do zrobienia w USA. Tak, właśnie po to tam jadę.
Poza opieką nad moim host dziecięciem wypełnię całą tę listę. Bez kitu, nie wrócę  jeśli nie spełnię wszystkich punktów. Tak mi dopomóż Bóg.
Bo jak nie ja to kto?! No heloł. Przecież studiowałam kulturę, kto ją lepiej pozna i opisze niżeli ja- absolwentka tak elitarnego kierunku na jeszcze bardziej elitarnej uczelni. Potem to już tylko nobel literacki i stołek w Nat Geo.
Zatem Misję Czoło czas zacząć.
Będę opisywać Ci drogi czytelniku wszystko krok po kroku. 
Nic nie umknie Twojej uwadze. Poznasz Stany razem ze mną.
Prawdziwy warchoł niczego się nie boi, zatem ahoj przygodo!


You Might Also Like

0 komentarze